Tuesday, September 22, 2009

Desktop Housekeeping Day

Salam...
Selamat hari raya untuk semua...

Sempena cuti raya aku selama semggu ni, rasanya inilah peluang keemasan untuk aku "mengemas" laptop aku yg sungguh bersepah..dengan bermacam jenis virus yg aku ternak, ditambah pulak dengan folder yg tunggak terbalik [aku ni main donlot je..pastu semua benda letak kat desktop...] bengang gak la laptop dah slow gile..entah mcmana bgn pg ni tetiba je dtg ilham dan kerajinan yg luar biasa....zappp...terus buat backup, cari cd windows..format jelah...pastu install driver dan software yg ptt and tadaaa....laptop aku akhirnye laju kembali...lps ni xde dah bos aku kutuk laptop aku...[aina, betul ke RAM 2GB ni...beratnye....]

pastu xpasal2 aku gi decorate lak desktop bagi cantek..huhu..suka la..comelnye ikon2 kat desktop tu..semangat gile aku mendonlot..tgk la hasilnye..


0 comments:

Post a Comment