Saturday, April 17, 2010

The Best Movie I've Ever Watched..You Should Watch It!!

Salam,

Aku nak berkongsi sebuah filem omputih yang bertajuk

"My Sister's Keeper"


Walaupun dah 3 kali aku tgk cite ni tp 3 kali jgk la aku nangis [malu gile beb..otai tp nangis tgk movie..huk2] cite nk nak kata sedih xlah sedih...xde plak pelakon nangis2 beriya2 dlm cite ni..tp dr awal hingga akhir cite air mata aku leh meleleh2..knp???mgkn sbb aku menonton sambil menghayati dengan sepenuh hati. Walaupun ceritanya simple, jln cerita yg ringan tp setiap babak dan body language setiap watak sungguh memberi kesan ke dlm sanubari.

Citenye mengenai seorang ibu yang menjaga seorang anak yg sakit leukimia. anak dia tu xde la nazak sgt pun, masih kuat utk berjalan2 dan bergembira. tp yg plg aku xleh blah bila tgk kesungguhan ibu lakonan Cameron Diaz utk membahagiakan anaknya sebelum mati. usaha seorang ibu utk menjadikan hati2 terakhir anaknya penuh dengan keseronokan dan kegembiraan. aku nk cerita pun xguna..apa kata cari cite ni dah tgk sendiri.tgk dgn penghayatan dan korang akan rasa terharu.. selamat menonton ya..

0 comments:

Post a Comment