Wednesday, March 4, 2009

Aku Yg BZ Amat

Life ku skrg mmg tersgt la bz...pg2 buta keluar gi keje.Mlm2 buta baru blk umah.Blk,mandi,mkn main dgn Si Putih kejap pastu tido.Smpai kan Si putih tu xde masa nk main dgn aku.Pg2 aku nk gi keje dia pun sibuk nak ikut.Mlm2 aku blk keje dia dah tercongok kat dpn pagar umah tggu aku.Bila nmpk je aku terus miaw2 nk dukung..kesian2..aku punyalah bz baru2 ni aku pegi keje selalu xjmp dia..blk keje dia dah tido entah kat ceruk mana..tiba2 je adik aku tnjuk Si Putih yg dah gemuk gile..terkejut badak aku tgk dia dah bulat.adik aku kata Si Putih tu asyik mkn je..klau xbg nnti dia gigit kaki...tu baru bela anak kucing..blm lg bela anak sndr..klau gini la gaya bznye hidup aku skrg..silap2 anak pun dah xkenal aku..

Pg2 aku bedal je mana2 baju yg xpayah gosok..sbb malas+xde masa..so skrg ni aku beli baju dgn tudung yg xyah gosok..save letrik jgk..baju kurung aku dah simpan dlm almari sbb serabut.pakai seluar dgn kemeja lg senang aku nk bergerak ke sana ke mari...tension2!hari2 sakit pale..hari2 xcukup tido...

i have to do something with my life..find another job maybe???

0 comments:

Post a Comment