Thursday, April 16, 2009

Sakit Tekakkkkkkkkk.......

Aku sedang mengalami masalah ketidakselesaan tekak...pedih, perit, gatal dan lain2 simptom yang sewaktu dengannya...mungkin kesan xlagsung sbb aku skrg kan dah jd cikgu..kelas aku pulak semuanya 2jam..so nk berckp 2jam non stop mmg la kering tekak...tmbahan pulak kelas aku agak padat...dan hari yang aku plg benci sekali hari ahad. mengapa?ni ialah jadual aku untuk hari ahad...
  • 8.45 am- sampai ofis, thumbprint,ambik teaching material dan bergegas ke blok lab
  • 9.00am-11.00am - Lab komputer 2 jam
  • 11.00am-12.00pm - rehat tu pun xdelah rehat sgt sbb aku kena berkejar ke blok kuliah
  • 12.00am-2.00pm - Kuliah 2 jam
  • 2.00pm-3.00pm- rehat time ni la nk solat,mkn n berkejar ke bangunan lab sekali lg
  • 3.00ptg-5.00ptg-Lab komputer 2jam
  • 5.00 ptg - kelas dah hbs alhamdulillah, aku kena ke blok kuliah sekali lg sbb ofis aku kat situ, siapkan paperwork yang patut, ambik handbag, thumprint dan balik..
penat siot...hr2 lain xdelah sepadat ini..ada la jgk masa nk wat paperwork, nak siapkan attendance report, wat teaching material, mggu dpn sibuk nk marking kuiz dan assignment pulak..tp aku suka keje baru aku ni..budak2 pun respect aku cuma aku kena fhm la budak2 yg masuk ngaji situ bukannya selected student..agak slow sket dan aku perlu usaha lebih nk bg diorg fhm..huhu..kena jaga suara la pulak..sbb suara ni suara cari mkn..

0 comments:

Post a Comment