Sunday, May 17, 2009

Selamat Hari Guru

1st time in my life aku menyambut hari guru sebagai seorang guru..kebetulan pd hr sabtu 16/5 tu, aku ada kelas tambahan dgn student sbb nk hbs kan silibus dan wat ulangkaji utk exam final mggu ni..so kelas tu mmg hepi gile sbb aku mmg sengal sket dlm kelas, xlarat dah budak2 nk ketawa klau time kelas aku..sj aku wat gitu supaya bdk2 xngantuk..lgpun aku dgn bdk2 tu mmg rapat..dlm kelas pun hepi2 je kecuali time mmg aku meletup mmg diorg kena terima la..sape suruh wat aku jd badmood kan..

Lps kelas tu cam biasa bdk2 mmg salam dan cium tgn aku..yg plg wat aku terharu bila budak2 tu ucap

"Terima kasih cik, slmt hari guru..blh tak klau saya nak syg cik..."

Aku terus peluk student tu dan dia cium pipi aku..xtau camne nk ckp perasaan aku time tu..terharu ada, sebak pun ada...

Aku doakan semoga student aku berjaya utk subjek yg aku ajar ni..Mmg aku syg sgt kat diorg..

0 comments:

Post a Comment