Monday, June 15, 2009

Kenduri Kawin Ben

Heloo...

Musim cuti sekolah sememangnya cukup bz dgn kenduri kawin...dan time kenduri gini mmg budget semua lari kes beli hadiah org kawin..huhu...kepada kawan2 yg luar kelantan harap maaf la klau aku xgi kenduri kawin korang...tugas menuntut aku supaya jgn bercuti dan berbaktilah mendidik anak2 bangsa menjadi manusia yg berguna..

utk member2 UTM sekalian..just nk share gmbr kawin ben..masa ni aku menghilangkan diri skjp dr kolej masa lunch hour semata2 nk gi kenduri ben. aku gi dgn kak ya, nik dgn adik dia.elok2 je kitorg smpai..pengantin lelaki pun smpai..lama la pulak aku dok situ sbb nk tgk org sanding.





































Utk semua member yg dah kawin..selamat pengantin baru...selamat menjalani kehidupan berumahtangga dan semoga perkahwinan tu berkekalan hingga ke akhir hayat.

Amin...

p/s: sperti biasa setiap kali musim org kawin mak aku akan membebel aku xkawin2..huhu!

0 comments:

Post a Comment