Wednesday, June 10, 2009

Sakit Tekak Kembali Lagi

Semester baru telah pun bermula..hr ni aku dah start mengajar semula..serentak dgn itu jugakla tekak aku pun sakit semula..dah 2 hari batuk + tekak gatal..2 mggu xde kuliah tekak aku dah ok..mkn pun xlalu pedih nk menelan..lgpun skrg ni cuaca sgtla panas..kol7 mlm pun panas lg..ada gak la lecturer lain yg dah start mc sbb demam..

semester ni agak tough ..aku kena ngajar 5subjek iaitu VB.NET,C programming, web programming, pengenalan teknologi maklumat, dan analisa rekabentuk sistem...mslhnye VB.NET aku xprnh bljr dan C program aku mmg xsuka..yg lain tu mmg subjek fav.tekanan perasaan gak aku nk kena ngajar VB.NET tu..sempat ke aku nk study???

aktiviti pun byk gak sem ni..aku ditugaskan sebagai program director utk pertandingan memasak bersama maggy..tp rasanya aku nk tukar sbb masak2 ni ssh sket nk angkut dapur n what so ever..so aku dah call Nestle maybe wat Cabaran Nescafe Tarik..best gak tu..surat lom wat xde masa..maybe esok curi masa wat surat n fax surat tu Nestle..

Hr sabtu ada sukaneka..school aku kena pakai baju biru..boring2 bersukaneka di musim cuaca kemarau gini..

Ahad dah start lab...soalan lab xwat lg..malah lom cari pun lg...timetable ada perubahan pulak..knp last minute perubahan tu..?kelam kabut aku nk prepare material utk subjek..

Minggu2 sibuk telah pun bermula...

0 comments:

Post a Comment