Saturday, July 11, 2009

Long Lost Friend

Suka sgt...

1 mlm yg sungguh xterduga aku menerima msg kat tagged. lelaki tu mintak no fon..aku tgk gmbr cam kenal tp xsure...apakah dia kawan lama yg mmg kamceng dgn aku zaman sekolah rendah dulu??

aku pun bg jelah no fon...sekali dia call daa...mmg betul dia adalah kawan lama aku yang telah terpisah sejak darjah 6..pada umur 12 tahun last jumpa dia dan berjumpa semula pada umur 25 tahun...huhu 13 tahun lost contact..sukanya...bergayut 15 minit recall blk kenangan zaman budak2 dulu..kelakar la main getah..polis2..main badminton kat umah aku siap bapak aku pun join..pastu wakil sekolah kuiz kesihatan..kuiz matematik..

geng aku masa tu ada aku..kawan aku tu (azim), arwah amri [rest in peace bro.. :-( aku pun baru je tau ko dah xde..], pijo, aki, hilmi, izzudin, shahmi, judin (kat mana korang skrg?) eh..semua budak laki ke...?ye gwa zaman sekolah mmg ganas...masa tu azim ketua pengawas..aku penolong ketua pengawas..pijo ketua kelas..aki pustakawan..amri aku xingat tp cam pernah gak jd ketua kelas rasanya..

suka2 i found my long lost best fren! thanks to the technology!

0 comments:

Post a Comment