Sunday, July 19, 2009

Minggu yang sungguh memenatkan...ya ampun!

masa aku update blog ni..aku still lg dgn baju kurung...baru lps mkn..blm mandi pun..main2 dgn si ebok aka anak kucing aku yg montel sesangat, aku terus on pc..penatnye..mata pun dah layu dah ni..mggu ni mmg sgt2 memenatkan..dgn kelas yg padat sbb nk hbskan silibus..pastu mcm2 aktiviti lg..mggu ni dah start exam midsem..so kalut buat soalan..padahal mggu lps lg kena bg dah soalan kat bhgian exam tp aku xsempat buat..oleh kerana hr ni aku dah berjaya menyiapkan 4 set soalan utk 4 subjek so aku xbwk blk keje..mlm ni nk tido puas2 lantakla bilik aku bersepah gile pun.xsempat kemas.janji tilam dan bantal busuk aku ada..dah hmpir 2 mggu kepala biol sbb demam+xcukup tido..

lps ni kena bertungkus lumus utk dinner lak..blm discuss lg dgn student pasal persembahan..nasib baik student aku ada yg suka jamming..terus aku kaut band diorg wat persembahan..tgh kira budget utk sewa drum dgn keyboard..

kjp td aku diberitahu oleh bos esok nk wat meeting utk lawatan penilaian MQA (dulunya lembaga akreditasi negara) bagi cos pelancongan hospitaliti..oleh kerana aku ada ajar budak2 pelancongan pasal basic IT so aku terlibat utk penilaian tu...bertambah bz la aku..

ok lah...nk mandi pastu tido...dah ngantuk banget ni..chow!

0 comments:

Post a Comment